24 octombrie 2012 – Fundația eMAG se lansează cu programul „Hai la Olimpiadă!”

București, 24 octombrie 2012 – Liderul comerțului online în Europa de Est lansează Fundația eMAG, al cărei obiectiv este susținerea educației si a performanțelor de vârf.

 

Prin programele sale, Fundația eMAG urmărește să susțină și să promoveze copiii și adolescenții care au rezultate deosebite în sfera științelor exacte. „Fundația eMAG a ales să susțină educația pentru că dorește să acționeze prin programe proprii și foarte pragmatice pentru susținerea și promovarea unor modele autentice. Educația este singura bază pe care societatea românească își poate construi un viitor solid și vrem să ne implicăm cu toate resursele de care dispunem în această direcție. Suntem convinși că ni se vor alătura în scurt timp mulți parteneri de primă mărime care vor susține acest demers”,  a declarat Tudor Vlad, președintele Fundației eMAG.

 

Primele acțiuni planificate de Fundația eMAG sunt sponsorizarea taberelor de pregătire pentru olimpiadele naționale și internaționale, sponsorizarea delegațiilor românești la olimpiadele internaționale și premierea medaliaților la aceste olimpiade. Programele vor continua cu proiecte pentru anumite unități de învățământ care au nevoie de echipamente tehnice performante, burse de studiu pentru copiii cu rezultate speciale și programe de internship pentru studenți.

 

Hai la Olimpiadă!
Primul proiect al Fundației este programul „Hai la Olimpiadă!” care va asigura un suport semnificativ echipelor de olimpici ale loturilor naționale de matematică, fizică și informatică.

 

În 2012 România a obținut 6 medalii de aur, 6 medalii de argint și 3 de bronz  la olimpiadele internaționale de matematică, fizică și informatică. Practic, fiecare membru al lotului românesc a primit câte o medalie. „Este o performanță remarcabilă pe care, împreună cu Microsoft, am ales să o premiem în semn de recunoaștere față de eforturile depuse de acești copii talentați și de profesorii lor. Ei ne reprezintă în lume prin aceste performanțe”, a continuat Tudor Vlad.
Programul „Hai la Olimpiadă!” a debutat azi prin premierea câștigătorilor de anul acesta la olimpiadele internaționale. Premiile, câte un ultrabook performant cu Windows 8, au fost oferite de Fundația eMAG si de principalul său partener pentru această acțiune, Microsoft România.

 

Participarea Microsoft în acest proiect este o consecință a parteneriatului comercial strâns între eMAG și Microsoft și o instanțiere a programelor companiei centrate pe tineri. Microsoft a anunțat în septembrie o inițiativă globală, numită YouthSpark, prin care va crea oportunități pentru 300 de milioane de tineri în următorii 3 ani. Principalele direcții urmărite în cadrul acestei inițiative sunt educația, angajabilitatea și antreprenoriatul, prin programe noi sau prin îmbunătățirea celor existente. Mai multe detalii pe www.microsoft.com/youthspark.

„Suntem o companie al cărei parcurs, în cei 16 ani de prezență în România, este strâns legat de sprijinul acordat tinerilor, profesorilor și comunităților din sistemul educațional. Am primit cu bucurie propunerea de a fi parteneri în acest proiect pentru că doar împreună – alături de factori de decizie, organizații nonguvernamentale și parteneri din industrie – putem face o diferență prin a asigura oportunități și condiții pentru performanță tinerilor români”, Cătălin Diț, Retail Lead Microsoft România.

 

Despre Microsoft
Fondat în 1975, Microsoft (Nasdaq „MSFT”) este liderul mondial în software, servicii și soluții care ajută oamenii și companiile să își atingă pe deplin potențialul. Misiunea Microsoft România este creșterea satisfacției partenerilor și utilizatorilor tehnologiei de vârf, Microsoft contribuind cu profesionalism și onestitate la dezvoltarea industriei IT locale, prin transpunerea modelului de business al corporației.

 

Despre eMAG
Lansat în 2001 ca un magazin online de sisteme de calcul şi produse de birotică, eMAG se numără printre creatorii pieţei de comerţ online din România. Adaptarea permanentă a serviciilor la realităţile pieţei şi orientarea către client au propulsat şi au menţinut eMAG în poziţia de lider constant al pieţei, ajungând în prezent cel mai mare retailer naţional de produse IT. eMAG are un portofoliu în care se regăsesc atât produse şi soluţii IT şi de comunicaţii, cât şi echipamente electronice şi electrocasnice. Oferta eMAG se extinde permanent cu noi categorii atât în portofoliul propriu, cât şi în eMAG Marketplace, prima platformă online din România care grupează mai mulţi retaileri. Compania operează magazinul www.emag.ro precum şi opt showroom-uri în Bucureşti, Iaşi, Ploieşti, Cluj, Timişoara, Constanţa, Craiova și Brașov.